Zarząd Dróg Powiatowych w Lesznie
64-100 Leszno, Pl. Kościuszki 4

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.) ogłasza z dniem 25.11.2019r.otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze – specjalista w zakresie windykacji i gospodarowania majątkiem w Zarządzie Dróg Powiatowych w wymiarze 1/1 etatu.


I. Wymagania.

1. Wymagania niezbędne:

a) obywatelstwo polskie, lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) nieposzlakowana opinia,
d) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

2. Wymagania dodatkowe:

a) minimum wykształcenie średnie,
b) biegła znajomość obsługi komputera,
c) umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
d) kreatywność, samodzielność, dyspozycyjność i motywacja do pracy,
e) terminowość i dokładność.

II. Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku obejmować będzie następujące czynności:

Do obowiązków specjalisty w zakresie windykacji i gospodarowania majątkiem należy:

1. Prowadzenie gospodarki magazynowej.
2. Rozliczanie odzieży roboczej i paliwa.
3. Prowadzenie gospodarki środkami trwałymi.
4. Rozliczanie pomocy finansowej i rzeczowej z innych jednostek.
5. Windykacja należności.

III. Oferty osób ubiegających się o pracę na ww. stanowisku urzędniczym powinny
zawierać:

1. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
3. Kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata.
4. Kandydaci mogą dołączyć list motywacyjny i cv.

Administratorem danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych z siedzibą w Lesznie przy pl. Kościuszki 4. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail iod@zdp.leszno.pl  lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

IV. Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Zarządu Dróg lub przesłać w terminie   do dnia 06.12.2019r. do godz. 15.00.

Zarząd Dróg Powiatowych
w Lesznie
Plac Kościuszki 4
64-100 Leszno

z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na stanowisko specjalista w zakresie windykacji i gospodarowania majątkiem w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lesznie”.

Aplikacje, które wpłyną do ZDP w Lesznie po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.powiat-leszczynski.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie, Pl. Kościuszki 4.
Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

                                                                  Kierownik
                                                    Zarządu Dróg Powiatowych
                                                           /-/ Marian Kaczmarek