Starostwo Powiatowe w Lesznie
64-100 Leszno, Pl. Kościuszki 4B

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.) ogłasza z dniem 08 lipca 2019 roku otwarty
i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze – młodszy referent ds. prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.

I.Wymagania.
1.Wymagania niezbędne od kandydatów:
1)obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy
o pracownikach samorządowych,
2)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3)nieposzlakowana opinia,
4)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5)wykształcenie średnie: geodezyjne i kierunki pokrewne (kartografia, geoinformatyka, gospodarka przestrzenna, budownictwo, gospodarka nieruchomościami) lub kontynuacja nauki – minimum 2 rok studiów (szkoły) o kierunku geodezja lub inne w przypadku posiadania, co najmniej stażu pracy na stanowisku urzędniczym w komórce odpowiedzialnej za realizacje zadań wynikających z przepisów prawa geodezyjnego i kartograficznego.
2.Wymagania dodatkowe od kandydatów:
1)mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy,
2)wymagana znajomość  przepisów Prawa geodezyjnego i kartograficznego oraz przepisów wykonawczych,
3)mile widziane uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 42 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
4)umiejętność obsługi komputera,
5)mile widziana znajomość programu EWID 2007,
6)wysoki poziom umiejętności związanych z komunikacją interpersonalną,
7)dobra organizacja pracy.,
8)umiejętność radzenia sobie z stresem,
9)obsługa urządzeń biurowych,
10)samodzielność i motywacja do pracy,
11)systematyczność, terminowość i odpowiedzialność,
12)umiejętność pracy w zespole.

II.Zakres czynności wykonywanych na stanowisku:
1.Przyjmowanie zgłoszeń prac geodezyjnych i prac kartograficznych.
2.Uzgadnianie z wykonawcą prac geodezyjnych lub prac kartograficznych listy materiałów zasobu  niezbędnych lub przydatnych do wykonania zgłoszonej pracy.
3.Udostępnianie materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
4.Udostępnianie danych ewidencji gruntów i budynków zawierających dane podmiotów ewidencyjnych oraz wydawanie wypisów z operatu ewidencyjnego.
5.Rejestrowanie materiałów udostępnianych i wypożyczanych z zasobu.
6.Wydawanie wytycznych dotyczących wykonania zgłoszonych robót.
7.Wydawanie licencji określających uprawnienia podmiotów dotyczące możliwości wykorzystywania udostępnionego im materiału zasobu.
8.Naliczanie opłaty za udostępnianie materiałów zasobu oraz za sporządzenie i wydawanie wypisu oraz wyrysu z operatu ewidencji gruntów i budynków, uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych lub prac kartograficznych, co do zgodności tych dokumentów z danymi zawartymi w bazach danych lub z dokumentacja przekazaną przez tego wykonawcę do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, wysyłanie materiałów zasobu pod wskazany adres. Sporządzanie Dokumentu Obliczenia Opłaty.
9.Prowadzenie postepowań oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w przypadku sporu dotyczącego zakresu udostępnionych materiałów zasobu lub wysokości należnej opłaty.
10.Przyjmowanie wniosków o uwierzytelnienie dokumentów.
11.Włączanie do zasobu przyjętej dokumentacji.
12.Wyłączanie materiałów zasobu z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
13.Udział w realizacji projektu informatyzacji zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
14.Bieżąca archiwizacja materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego poprzez skanowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej oraz jej integrację z obiektami bazy danych.
15.Prowadzenie archiwizacji akt załatwionych spraw.
16.Zaznajamianie się na bieżąco z przepisami prawa dotyczącego zakresu czynności.
17.Zastępowanie stanowiska pracy ds. prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego
i kartograficznego.
18.Wykonywanie innych zadań zleconych przez Naczelnika Wydziału.

III. Wymagane dokumenty:
1.Własnoręcznie podpisane przez kandydata następujące dokumenty:
a)list motywacyjny
b)wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
c)oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzula informacyjną wynikająca z RODO – do pobrania ze strony www.bip.starostwo.pl
d)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
2.Dokumenty potwierdzające staż pracy wymieniony w pkt 1 ppkt 5 – kserokopie świadectw pracy, oryginał lub kserokopia zaświadczenia o zatrudnieniu.
3.Dokumenty poświadczające posiadane wykształcenie.
4.Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych uprawnieniach, kwalifikacjach
i umiejętnościach.
Kserokopie ww. dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

IV. Dokumenty należy składać w Punkcie Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym
w Lesznie lub przesłać w terminie do dnia 17 lipca 2019 r. do godz. 15.00 (termin dotyczy także ofert przesłanych pocztą) na adres: Starostwo Powiatowe w Lesznie Plac Kościuszki 4 budynek B 64-100 Leszno z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na wolne stanowisko urzędnicze – młodszy referent ds. prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego
i kartograficznego”.

V. Warunki pracy na danym stanowisku:
1.Miejsce świadczenia pracy: Starostwo Powiatowe w Lesznie, Al. Jana Pawła
II 23, 64-100 Leszno.
2.Stanowisko pracy: urzędnicze w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.
3.Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony.
4.Wymiar czasu pracy: w pełnym wymiarze czasu pracy, tj. cały etat.
5.Data rozpoczęcia pracy: sierpień 2019 r.  


Administratorem danych osobowych jest Starosta Leszczyński z siedzibą w Lesznie przy
pl. Kościuszki 4B. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@powiat-leszczynski.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, jak również nie będą zawierały wszystkich niezbędnych dokumentów nie będą rozpatrywane. Po upływie terminu składania dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej. Kandydaci, którzy nie będą spełniać wymagań niezbędnych nie przechodzą do dalszego etapu.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiat-leszczynski.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B.

Informujemy, że w miesiącu czerwcu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w Starostwie Powiatowym w Lesznie był wyższy niż 6%.

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy spełnili wymagania niezbędne i zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji oraz kandydatów, którzy nie spełnili wymagań niezbędnych
i nie zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji przechowuje się w komórce merytorycznej tj. biurze kadr do momentu przekazania ich do archiwum zakładowego,
w którym ww. dokumenty przechowuje się zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

                                                                                      Starosta Leszczyński

                                                                                    /-/ Jarosław Wawrzyniak