Starostwo Powiatowe w Lesznie

64-100 Leszno, Pl. Kościuszki 4B

 

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260) ogłasza z dniem 27 sierpnia 2018 roku otwarty
i konkurencyjny nabór kandydatów
na wolne stanowisko urzędnicze – ds. planowania, analiz i opracowań zbiorczych budżetu powiatu w Wydziale Budżetowo-Finansowym, Planowania i Rozwoju.

 

I.     Wymagania.

1.    Wymagania niezbędne od kandydatów:

1)    obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy
o pracownikach samorządowych,

2)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3)    nieposzlakowana opinia,

4)    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5)    wykształcenie średnie,

6)    wymagana znajomość przepisów: ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa
o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości, ustawa o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, rozporządzenie w sprawie sprawozdawczości budżetowej, rozporządzenie w sprawie klasyfikacji budżetowej,

7)    znajomość zasad księgowości, umiejętność sprawnego dokonywania obliczeń i analiz, redagowania pism, pozyskiwania informacji, umiejętność logicznego myślenia, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów.

2.    Wymagania dodatkowe:

1)    mile widziane wykształcenie wyższe ekonomiczne,

2)     znajomość Systemu Zarządzania Budżetami Jednostek Samorządu Terytorialnego BESTIA,

3)    gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji,

4)    kreatywność,

5)    dobra organizacja pracy własnej,

6)    otwartość na zmiany,

7)    umiejętność radzenia sobie z stresem,

8)    umiejętność podejmowania decyzji,

9)    umiejętność rozwiązywania problemów,

10)  dokładność sumienność, samodzielność,

11)  obsługa urządzeń biurowych,

12)  wysoka kultura osobista,

13)  umiejętność pracy w zespole,

14)  umiejętność pracy z klientem.

 

II.   Zakres czynności wykonywanych na stanowisku:

1.        Opracowanie projektu uchwały dotyczącej uchwalenia budżetu Powiatu.

2.        Podział planu dochodów i wydatków budżetu Powiatu na wydziały Starostwa i jednostki budżetowe je realizujące.

3.        Przygotowywanie projektów uchwał i uchwał Zarządu Powiatu w sprawie zmiany budżetu Powiatu.

4.        Przygotowywanie projektów uchwał i uchwał Rady Powiatu w sprawie zmiany budżetu Powiatu.

5.        Przygotowywanie projektów uchwał dla radnych  Powiatu.

6.        Dokonywanie zawiadomień jednostek organizacyjnych i wydziałów Starostwa
o zmianach planu dochodów i wydatków budżetu Powiatu.

7.    Sporządzanie informacji o przebiegu wykonania budżetu JST oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej za pierwsze półrocze danego roku.

8.    Sporządzanie sprawozdania rocznego z wykonania budżetu oraz realizacji przedsięwzięć wynikających z Wieloletniej Prognozy Finansowej.

9.    Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań zbiorczych Powiatu na podstawie przekazanych sprawozdań jednostkowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami.

10.    Opracowywanie projektów uchwał w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej powiatu oraz jej zmian.

 

III. Oferty osób ubiegających się o pracę na ww. stanowisku urzędniczym powinny zawierać:

1.    Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

2.    List motywacyjny.

3.    Życiorys /CV/.

4.    Kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie.

5.    Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata.

6.    Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

7.    Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.

8.    Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

9.    Oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych.

       Kopie ww. dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

 

IV. Dokumenty należy składać w Punkcie Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym
w Lesznie lub przesłać w terminie do dnia 06 września 2018 r. do godz. 15.00 na adres: Starostwo Powiatowe w Lesznie Plac Kościuszki 4 budynek B 64-100 Leszno
z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na wolne stanowisko urzędnicze ds. planowania, analiz i opracowań zbiorczych budżetu powiatu w Wydziale Budżetowo-Finansowym, Planowania i Rozwoju”.

 

V. Warunki pracy na danym stanowisku:

1.    Miejsce świadczenia pracy: Starostwo Powiatowe w Lesznie, pl. Kościuszki 4B, 64-100 Leszno.

2.    Stanowisko pracy: urzędnicze w Wydziale Budżetowo-Finansowym, Planowania
i Rozwoju.

3.    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę.

4.    Wymiar czasu pracy: w pełnym wymiarze czasu pracy, tj. cały etat.

5.    Data rozpoczęcia pracy: wrzesień 2018 r.         

6.    Na powyższym stanowisku pracy w Starostwie Powiatowym w Lesznie dokonano oceny ryzyka zawodowego.

Administratorem danych osobowych jest Starosta Leszczyński z siedzibą w Lesznie przy
pl. Kościuszki 4B. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail:
iod@powiat-leszczynski.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, jak również te, które nie będą zawierały wszystkich niezbędnych dokumentów nie będą rozpatrywane. Po upływie terminu składania dokumentów komisja rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej. Kandydaci, którzy nie będą spełniać wymagań niezbędnych nie przejdą do dalszego etapu rekrutacji.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiat-leszczynski.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B.


Informujemy, że w miesiącu lipcu 2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w Starostwie Powiatowym w Lesznie był wyższy niż 6%.

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.

 

Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy spełnili wymagania niezbędne i zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji oraz kandydatów, którzy nie spełnili wymagań niezbędnych
i nie zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji przechowuje się w komórce merytorycznej tj. biurze kadr do momentu przekazania ich do archiwum zakładowego,
w którym ww. dokumenty przechowuje się zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

 

                                                                                         Starosta Leszczyński
                                                                                     /-/ Jarosław Wawrzyniak

 

 

 

 

  Leszno, dnia 27.08.2018 r.