Starostwo Powiatowe w Lesznie

64-100 Leszno, Pl. Kościuszki 4B

 

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 ze zm.) ogłasza z dniem 3 stycznia 2018 roku otwarty
i konkurencyjny nabór kandydatów
na wolne stanowisko urzędnicze – młodszy referent ds. transportu drogowego i rejestracji pojazdów w Wydziale Komunikacji i Transportu  

 

I. Wymagania.

1. Wymagania niezbędne od kandydatów:

1) posiadanie obywatelstwa polskiego,

2) posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

3) nieposzlakowana opinia,

4) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,

  5) wykształcenie średnie lub wyższe,

  6) minimum roczny staż pracy,

7) doświadczenie w pracy z systemami komputerowymi, znajomość instrukcji kancelaryjnej.

2. Wymagania dodatkowe:

1) mile widziane wykształcenie średnie ogólne,

2) wymagana znajomość przepisów: Prawo o ruchu drogowym i aktów wykonawczych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Ustawy o kierujących pojazdami i aktów wykonawczych, Ustawy o ochronie danych osobowych, Ustawy o samorządzie powiatowym.

3) umiejętność nawiązania kontaktów interpersonalnych,

4) wysoka kultura osobista,

5) samodyscyplina,

6) umiejętność radzenia sobie ze stresem,

7) kreatywność, samodzielność i zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków służbowych,

8) umiejętność pracy w zespole.

 

II.   Zakres czynności wykonywanych na stanowisku:

1. W zakresie rejestracji pojazdów:

1) prowadzenie spraw związanych z rejestracją pojazdów, wydawaniem dowodów i tablic rejestracyjnych,

2) prowadzenie spraw związanych z czasową rejestracją pojazdów, wydawaniem pozwoleń czasowych oraz tymczasowych tablic rejestracyjnych,

3) przyjmowanie pozwoleń czasowych i tymczasowych tablic rejestracyjnych po upływie terminu czasowej rejestracji,

4) wydawanie kart pojazdów dla pojazdów sprowadzonych z zagranicy i tam zarejestrowanych,

5) wydawanie wtórników pozwoleń czasowych, dowodów rejestracyjnych i kart pojazdów,

6) wpisywanie w dowodzie rejestracyjnym lub pozwoleniu czasowym zastrzeżeń
o szczególnych warunkach określonych przepisami prawa, od których zależy używanie pojazdu,

7) dokonywanie wpisów w karcie pojazdu o nabyciu lub zbyciu pojazdu oraz zmian danych w dowodzie rejestracyjnym,

8) wyrejestrowywanie pojazdów w przypadku zniszczenia (kasacji) pojazdu, kradzieży pojazdu, wywozu pojazdu z kraju, jeżeli pojazd został zarejestrowany lub zbyty za granicę,

9)  kierowanie pojazdów do dodatkowego badania technicznego w razie uzasadnionego przypuszczenia, że zagraża bezpieczeństwu ruchu lub narusza wymagania ochrony środowiska,

10) dokonywanie kontroli spełnienia obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) przez posiadaczy pojazdów mechanicznych,

11)  przyjmowanie od Policji oraz jednostki upoważnionej do przeprowadzania badań technicznych zatrzymanego dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego),

12)  zwracanie dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego) po ustaniu przyczyny uzasadniającej jego zatrzymanie,

13)  przyjmowanie zgłoszeń od właścicieli pojazdów samochodowych, ciągników rolniczych, motorowerów i przyczep nie zarejestrowanych w ciągu 30 dni od dnia ich nabycia w celu wprowadzenia do ewidencji,

14) współpraca z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych SA w Warszawie w zakresie druków wykorzystywanych w procesie rejestracji pojazdu,

15) zastępstwo pracownika w razie nieobecności na stanowisku ds. rejestracji pojazdów,

16) współpraca z radcą prawnym w zakresie prowadzonych spraw,

17) prowadzenie archiwizacji spraw w zakresie rejestracji pojazdów,

18) wykonywanie zadań zleconych przez przełożonych.

 

 

III. Oferty osób ubiegających się o pracę na ww. stanowisku urzędniczym powinny zawierać:

1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

2) list motywacyjny i życiorys /CV/,

3) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

4) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,

5) kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,

6) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

7) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

8) dokument aplikacyjny powinien być opatrzony klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą
z dnia 21 listopada  2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2016 r., poz. 902 ze zm.)”.

IV. Dokumenty należy składać w Punkcie Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym
w Lesznie lub przesłać w terminie do dnia 12 stycznia 2018 r. do godz. 15.00 na adres:

 

STAROSTWO POWIATOWE

W LESZNIE

Plac Kościuszki 4 budynek B

64-100 Leszno


z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na stanowisko urzędnicze – młodszy referent ds. transportu drogowego i rejestracji pojazdów w Wydziale Komunikacji i Transportu”.  

 

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiat-leszczynski.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B.

 

V. Warunki pracy na danym stanowisku:

1.  Starostwo Powiatowe w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B, 64-100 Leszno.

2.  Stanowisko pracy: urzędnicze w Wydziale Komunikacji i Transportu.

3.  Wymiar czasu pracy: w pełnym wymiarze czasu pracy, tj. cały etat.

4.  Data rozpoczęcia pracy: styczeń 2018 r.


Informujemy, że w miesiącu grudniu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lesznie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.


Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną
po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które
w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu, będą przechowywane zgodnie
z instrukcją kancelaryjną.

 

                                                                        Starosta Leszczyński
                                                                    /-/ Jarosław Wawrzyniak

 

Leszno, dnia 3.01.2018 r.