Starostwo Powiatowe w Lesznie
64-100 Leszno, Pl. Kościuszki 4B

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902) ogłasza z dniem 8 grudnia 2016 roku otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi osób niepełnosprawnych oraz archiwizacji w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności. 

I.Wymagania.
1.Wymagania niezbędne od kandydatów:
1)obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy
o pracownikach samorządowych,
2)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3)nieposzlakowana opinia,
4)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5)wykształcenie wyższe.
 
2.Wymagania dodatkowe:
1)znajomość przepisów: Ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Ustawy prawo
o ruchu drogowym, Ustawy o ochronie danych osobowych, Ustawy o samorządzie powiatowym, Ustawy o pracownikach samorządowych oraz rozporządzeń: w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności, w sprawie kryteriów oceny niepełnosprawności u osób w wieku do 16 roku życia, w sprawie wzoru oraz trybu wydawania i zwrotu kart parkingowych,
2)doświadczenie w pracy w administracji,
3)dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office, w tym Word, Excel)
oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
4)komunikatywność, umiejętność logicznego myślenia,
5)umiejętność korzystania  z  aktualnych przepisów,
6)umiejętność nawiązywania kontaktu i prowadzenia rozmów z osobami niepełnosprawnymi,
7)umiejętność współpracy w zespole.

II.Zakres czynności wykonywanych na stanowisku:
1.W zakresie obsługi osób niepełnosprawnych:
1)wydawanie  druków i przyjmowanie wniosków w sprawie wydania orzeczenia
o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności. Rejestrowanie wniosków oraz prowadzenie ewidencji,
2)wydawanie druków i  przyjmowanie wniosków w sprawie wydania legitymacji potwierdzającej posiadane orzeczenie o niepełnosprawności lub stopniu niepełnosprawności,
3)porządkowanie dokumentacji medycznej dostarczonej przez wnioskodawcę na komisję,
4)przyjmowanie i rejestracja odwołań osób, które uzyskały orzeczenie wydane przez Powiatowy Zespół oraz przygotowanie ich do wysłania do Wojewódzkiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Województwie Wielkopolskim,
5)wprowadzanie danych i obsługa Elektronicznego Krajowego Systemu Monitoringu Orzekania o Niepełnosprawności,
6)wydawanie osobom zainteresowanym orzeczeń i decyzji oraz udzielanie informacji
o przysługujących ulgach i uprawnieniach osobom niepełnosprawnym,
7)obsługa posiedzeń komisji ds. orzekania o stopniu niepełnosprawności i przygotowanie odpowiednich druków ocen do wypełnienia przez specjalistów,
8)przyjmowanie wniosków w sprawie wydania karty parkingowej dla osób i placówek oraz ich weryfikacja,
9)przygotowanie karty parkingowej do wydania poprzez wydruk blankietu oraz jego zabezpieczenie poprzez naniesienie hologramu  i laminowanie,
10)wydanie osobie niepełnosprawnej lub osobie reprezentującej placówkę karty parkingowej  i poinformowanie o przysługujących przywilejach z nią związanych.
2. W zakresie archiwizacji: wyodrębnienie z zasobu powiatowego zespołu teczek przeznaczonych do przekazania do archiwum zakładowego i przygotowanie ich zgodnie z obowiązującymi przepisami. Ścisła współpraca w tym zakresie z archiwistą.

III. Oferty osób ubiegających się o pracę na ww. stanowisku urzędniczym powinny zawierać:
1)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2)list motywacyjny i życiorys /CV/,
3)kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4)kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
5)kopie dokumentów potwierdzających posiadania innych umiejętności,
6)oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7)oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.

Dokument aplikacyjny powinien być opatrzony klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 912 ze zm.) oraz ustawą
z dnia 21 listopada  2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2016 r., poz. 902)”.

IV. Dokumenty należy składać w Punkcie Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym
w Lesznie lub przesłać w terminie odbioru do dnia 19.12.2016 r. do godz.15.00 na adres:

STAROSTWO POWIATOWE
W LESZNIE
Plac Kościuszki 4 budynek B
64-100 Leszno

z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na stanowisko urzędnicze ds. obsługi osób niepełnosprawnych oraz archiwizacji w Powiatowym Zespole ds. Orzekania
o Niepełnosprawności”. 
 
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiat-leszczynski.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B.

V. Warunki pracy na danym stanowisku:
1.Starostwo Powiatowe w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B, 64-100 Leszno.
2.Stanowisko pracy: urzędnicze w Powiatowym Zespole ds. Orzekania
o Niepełnosprawności.
3.Wymiar czasu pracy: w pełnym wymiarze czasu pracy tj. cały etat.
4.Na powyższym stanowisku pracy w Starostwie Powiatowym w Lesznie dokonano oceny ryzyka zawodowego.

Informujemy, że w miesiącu listopadzie 2016 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w Starostwie Powiatowym w Lesznie był wyższy niż 6%.
Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.


 
                                                                          Starosta Leszczyński
                                                                       /-/ Jarosław Wawrzyniak

Leszno,  8 grudnia 2016 r.