Starostwo Powiatowe w Lesznie

64-100 Leszno, Pl. Kościuszki 4B

 

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

 

na wolne stanowisko urzędnicze młodszego referenta ds. wydawania i cofania uprawnień do kierowania pojazdami oraz sprawowania nadzoru nad ośrodkami szkolenia kierowców w Wydziale Komunikacji i Transportu

Pl. Kościuszki 4B, 64-100 Leszno.

 

 

I.     Wymagania.

1.    Wymagania niezbędne od kandydatów:

1)    obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,

2)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3)    nieposzlakowana opinia,

4)    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  5)    posiadanie wykształcenia: wyższe administracyjne.

2.    Wymagania dodatkowe:

1)    mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjno-biurowym,

2)  wymagana znajomość przepisów: Prawo o ruchu drogowym, Kodeksu postępowania administracyjnego, Ustawy o kierujących pojazdami, Ustawy o ochronie danych osobowych, Ustawy o samorządzie powiatowym,

3)    wysoki poziom umiejętności związanych z komunikacją interpersonalną,

4)    dyspozycyjność,

5)    dobra organizacja pracy,

6)    umiejętność obsługi komputera,

7)    umiejętność obsługi urządzeń biurowych,

8)    umiejętność radzenia sobie ze stresem,

9)    kreatywność, samodzielność, duża motywacja do pracy,

10) umiejętność pracy w zespole.

 

II.   Zakres czynności wykonywanych na stanowisku:

1.    Przyjmowanie wniosków o wydanie, wymianę, zwrot i przywrócenie uprawnień
do kierowania pojazdami.

2.    Przyjmowanie zawiadomień o wydaniu postanowienia o zatrzymaniu prawa jazdy przez prokuratora i sąd.

3.    Wydawanie międzynarodowych praw jazdy.

4.    Przyjmowanie od klientów zawiadomień o zmianie danych osobowych zawartych
w prawie jazdy.

5.    Przyjmowanie od klientów zawiadomień o zagubieniu lub utracie prawa jazdy
i wydawanie wtórników prawa jazdy.

6.  Wydawanie decyzji o zatrzymaniu prawa jazdy i cofnięciu uprawnień do kierowania pojazdami.

7.    Kierowanie na kontrolne sprawdzenie kwalifikacji.

8.    Prowadzenie spraw związanych ze skierowaniem na badania kontrolne.

9.  Prowadzenie spraw związanych z wpisywaniem i skreślaniem instruktorów z ewidencji.

10.  Prowadzenie spraw związanych z wpisywaniem i skreślaniem ośrodków szkolenia kierowców z rejestru.

11.  Prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem nadzoru nad szkoleniem osób ubiegających się o uprawnienia   do kierowania pojazdami.

12.  Prowadzenie corocznych kontroli ośrodków szkolenia kierowców.

13.  Dokonywanie uzgodnień z radcą prawnym w zakresie powadzonych spraw.

14.  Prowadzenie archiwizacji akt kierowców.

15.  Bieżące zaznajamianie się z przepisami prawa w ramach zakresu obowiązków.

16.  Wykonywanie innych zadań zleconych przez Naczelnika Wydziału.

17.  Zastępstwo pracownika na stanowisku ds. wydawania i cofania uprawnień
do kierowania pojazdami oraz sprawowania nadzoru nad ośrodkami szkolenia kierowców.

 

III. Oferty osób ubiegających się o pracę na ww. stanowisku urzędniczym powinny zawierać:

1)    kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

2)    list motywacyjny i życiorys /CV/,

3)    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

4)    kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,

5)    kopie dokumentów potwierdzających posiadania innych umiejętności,

6)    oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

7)    oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.


Dokument aplikacyjny powinien być opatrzony klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. Nr 101, poz. 2135 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada  2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 ze zm.)”.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.powiat-leszczynski.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B.

 

 

IV. Dokumenty należy składać w Punkcie Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Lesznie lub przesłać w terminie odbioru do dnia 19 sierpnia 2016 r. do godz. 15.00
STAROSTWO POWIATOWE W LESZNIE Plac Kościuszki 4 budynek B 64-100 Leszno
z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na stanowisko urzędnicze młodszego referenta ds. wydawania i cofania uprawnień do kierowania pojazdami oraz sprawowania nadzoru nad ośrodkami szkolenia kierowców w Wydziale Komunikacji i Transportu”.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

 

 

V. Warunki pracy na danym stanowisku:

1.    Starostwo Powiatowe w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B, 64-100 Leszno.

2.    Stanowisko pracy: urzędnicze w Wydz. Komunikacji i Transportu.

3.    Wymiar czasu pracy: w pełnym wymiarze czasu pracy tj. cały etat.

4.    Na powyższym stanowisku pracy, w Starostwie Powiatowym w Lesznie dokonano oceny ryzyka zawodowego.


Informujemy, że w miesiącu lipcu 2016 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w Starostwie Powiatowym w Lesznie był wyższy niż 6%.
Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

 

 

 

                                                                                                 Starosta Leszczyński

                                                                                               /-/ Jarosław Wawrzyniak

 

 

 Leszno, dnia 05.08.2016 r.