Starostwo Powiatowe w Lesznie

64-100 Leszno, Pl. Kościuszki 4B


 
OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 ze zm.) ogłasza z dniem 19 kwietnia 2016 r. otwarty
i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze – młodszego referenta ds. obsługi klienta i prowadzenia punktu kasowego w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami – 64-100 Leszno, Al. Jana Pawła II  23.

 

I. Wymagania.

1. Wymagania niezbędne:

a)  obywatelstwo polskie, lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3  
     ustawy  o pracownikach samorządowych,

b)  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni
      praw publicznych,

c)   nieposzlakowana opinia,

d)  niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z
     oskarżenia  publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

e) posiadanie wykształcenia wyższego. Wymagany profil (specjalność): geodezja
i kierunki pokrewne (gospodarka przestrzenna, budownictwo, gospodarka nieruchomościami) lub inne w przypadku posiadania, co najmniej 3 – letniego stażu pracy na podobnym stanowisku.

 

     2. Wymagania dodatkowe:

a)   mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy,

b)  wymagana znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne
i przepisów wykonawczych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy
o samorządzie powiatowym,

c)    znajomość rodzaju i zakresu spraw załatwianych w Wydziale GN,

d)  umiejętność pisania pism urzędowych oraz decyzji administracyjnych,

e)    umiejętność analizowania zapisów w księgach wieczystych,

f)   umiejętność czytania map sytuacyjno-wysokościowych i ewidencyjnych,

g)    mile widziana znajomość programu EWID 2007,

h)    wysoki poziom umiejętności związanych z komunikacją interpersonalną,

i)     dobra organizacja pracy,

j)     umiejętność radzenia sobie z stresem,

k)  umiejętność obsługi komputera,

l)     obsługa urządzeń biurowych,

m) kreatywność, samodzielność i motywacja do pracy,

n)   terminowość i systematyczność,

o)   umiejętność pracy w zespole.

 

II. Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku obejmować będzie następujące czynności:

1.   Prowadzenie punktu kasowego.

2.   Naliczanie opłaty za udostępnianie materiałów zasobu, udostępnianie rzeczoznawcom majątkowym do wglądu zbiorów aktów notarialnych oraz za sporządzenie i wydawanie wypisu oraz wyrysu z operatu ewidencji gruntów i budynków, uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych lub prac kartograficznych, co do zgodności tych dokumentów z danymi zawartymi w bazach danych lub z dokumentacja przekazaną przez tego wykonawcę do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, wysyłanie materiałów zasobu pod wskazany adres. Sporządzanie Dokumentu Obliczenia Opłaty.

3.   Obsługa kasy.

4.   Ustalanie czy opłata w wysokości określonej w Dokumencie Obliczenia Opłaty została uiszczona.

5.   Udostępnianie materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego.

6.    Opatrywanie dokumentacji odpowiednimi klauzulami urzędowymi.

7.    Badanie zgodności treści uwierzytelnianych dokumentów z danymi zawartymi
w odpowiednich bazach danych.

8.    Udostępnianie baz danych ewidencji gruntów i budynków.

9.    Udostępnianie danych ewidencji gruntów i budynków zawierających dane podmiotów ewidencyjnych oraz wydawanie wypisów z operatu ewidencyjnego.

10.  Ustalanie stanów prawnych nieruchomości.

11. Wydawanie licencji określających uprawnienia podmiotów dotyczące możliwości wykorzystywania udostępnionego im materiału zasobu.

12. Prowadzenie postepowań oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w przypadku sporu dotyczącego zakresu udostępnionych materiałów zasobu lub wysokości należnej opłaty.

13. Przyjmowanie i rejestracja wniosków.

14. Udzielanie informacji klientom na temat spraw prowadzonych w Wydziale GN i pokierowanie klienta do osoby, u której załatwi daną sprawę.

15. Archiwizacja akt załatwionych spraw.

16. Zaznajamianie się na bieżąco z przepisami prawa dot. ww. zakresu.

17. Zastępowanie stanowiska pracy ds. obsługi klienta i udzielania informacji z operatu ewidencji gruntów i budynków.

18. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Naczelnika Wydziału.

 

Odpowiedzialności pracownika na stanowisku

1.      Przestrzeganie postanowień zawartych w aktach prawnych dotyczących pracowników
  Starostwa, a
w szczególności:

a)        sprawne funkcjonowanie własnego stanowiska pracy,

b)        właściwy stosunek do obywateli załatwiających sprawy w Starostwie,

c)        terminowe załatwianie spraw,

d)       przestrzeganie dyscypliny pracy,

e)        przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej,

 f)        przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zasad bezpieczeństwa p.poż.,

g)        przestrzeganie zasad dotyczących ochrony danych osobowych.

2.      Poprawność merytoryczną w kontaktach z wykonawcami prac geodezyjnych
i prac kartograficznych
oraz z innymi osobami składającymi wnioski.

3.      Prawidłowość naliczania opłat i sporządzania Dokumentu Obliczenia Opłaty.

4.      Ustalenie czy przed udostępnieniem materiałów zasobu lub uwierzytelnieniem dokumentów opłata została uiszczona.

5.      Udostępnianie materiałów zasobu w sposób przewidziany przepisami prawa.

6.      Prawidłowość sporządzania wypisów i wyrysów, zaświadczeń.

7.      Prawidłowość pobierania opłaty skarbowej.

8.      Poprawność merytoryczną i prawną przygotowywanych pism i decyzji.

9.      Ochrona danych ewidencyjnych przed ich utratą, zniszczeniem, niepożądaną modyfikacją, nieuprawnionym do nich dostępem i ujawnieniem.

10.  Utrzymywanie porządku na swoim stanowisku pracy i w innych pomieszczeniach Starostwa.

11.  Zabezpieczenie pomieszczeń ośrodka, sprzętu oraz dokumentów geodezyjnych
i kartograficznych.

12. Właściwe gospodarowanie użytkowanym sprzętem, materiałem biurowym, energią elektryczną i urządzeniami łączności.

13.  Czynne uczestnictwo w kształtowaniu kulturalnej i koleżeńskiej atmosfery pracy.

14.  Przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami prawa i upoważnieniami Starosty, zachowanie tych danych i sposobów ich zabezpieczania w tajemnicy.

15.  Zabezpieczenie danych osobowych przed ich udostępnieniem osobie nieupoważnionej, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.

 

 

III. Oferty osób ubiegających się o pracę na ww. stanowisku urzędniczym powinny zawierać:

1. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

3. kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,

4. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,

5. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

6. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

7. kandydaci mogą dołączyć list motywacyjny i cv.

 

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 ze zm./ oraz ustawą z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  /Dz. U. z  2014 r., poz. 1202 ze zm./.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.powiat-leszczynski.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie  Starostwa Powiatowego w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B.  

Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

 

IV. Dokumenty należy składać osobiście w Punkcie Obsługi Klienta lub przesłać
w terminie do dnia 29 kwietnia 2016 r. do godz. 15,00 
na adres:

 

                                               STAROSTWO POWIATOWE

                                                           W LESZNIE

Plac Kościuszki 4 budynek B

                                                            64-100 Leszno

 

z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na wolne stanowisko młodszego referenta 
ds. obsługi klienta i prowadzenia punktu kasowego w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Lesznie”.

 

 

V. Warunki pracy na danym stanowisku:

1) Starostwo Powiatowe w Lesznie, pl. Kościuszki 4B, 64-100 Leszno,

2) stanowisko pracy: urzędnicze w Wydz. Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, Al. Jana Pawła II  23, 64-100 Leszno,

3) wymiar czasu pracy: w pełnym wymiarze czasu pracy tj. cały etat,

4) na powyższym stanowisku pracy, w Starostwie Powiatowym w Lesznie dokonano oceny ryzyka zawodowego.

Informujemy, że w miesiącu marcu 2016 r. wskaźnik zatrudnienia osób   niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lesznie był wyższy niż 6%.

 

                                                                                Starosta

 

                                                                 /-/ Jarosław Wawrzyniak