Starostwo Powiatowe w Lesznie

64-100 Leszno, Pl. Kościuszki 4B

 

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY


Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r., Nr 223, poz. 1458) ogłasza z dniem 31 stycznia 2014 r. otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze – referenta w Wydziale Komunikacji i Transportu, Plac Kościuszki 4B, 64-100 Leszno.

Informujemy, że w miesiącu grudniu 2013 r. wskaźnik zatrudnienia osób   niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lesznie był wyższy niż 6 %

I. Wymagania.
1. Wymagania niezbędne od kandydatów:

a) obywatelstwo polskie, lub spełnienie wymagań określonych a art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) nieposzlakowana opinia,
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) posiadanie co najmniej wykształcenia średniego,
f)  2-letni staż pracy,

g) znajomość ustaw i rozporządzeń dotyczących funkcjonowania powyższego stanowiska.
2. Wymagania dodatkowe:

1. doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,

2. kreatywność, wiarygodność,

3. umiejętność radzenia sobie ze stresem,

4. lojalność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole,

5. umiejętność motywowania, umiejętności organizacyjne.

 

II. Zakres czynności:

 1. W zakresie wydawania i cofania uprawnień do kierowania pojazdami (KT.I):

1)    Przyjmowanie wniosków o wydanie, wymianę, zwrot i przywrócenie uprawnień do kierowania pojazdami.

2)    Wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami.

3)    Wydawanie międzynarodowych praw jazdy.

4)    Przyjmowanie od kierowców zawiadomień o zmianie danych osobowych zawartych w prawie jazdy.

5)    Przyjmowanie od kierowców zawiadomień o zagubieniu prawa jazdy i wydawanie wtórników prawa jazdy.

6)    Przygotowywanie decyzji o kontrolnym sprawdzaniu kwalifikacji do kierowania pojazdem.

7)    Przygotowanie decyzji o kierowaniu na badania lekarskie kierującego pojazdem  w przypadkach nasuwających zastrzeżenia co do stanu zdrowia.

8)    Przyjmowanie od Policji zatrzymanego prawa jazdy.

9)    Przyjmowanie zawiadomień o wydaniu postanowienia o zatrzymaniu prawa jazdy przez prokuratora i sąd.

10) Przygotowywanie decyzji o zatrzymaniu prawa jazdy.

11) Przygotowywanie decyzji o cofnięciu uprawnienia do kierowania pojazdem silnikowym oraz decyzji o przywróceniu kierowcy uprawnienia do kierowania
     pojazdem silnikowym po ustaniu przyczyn, które spowodowały jego cofnięcie.

12) Sprawdzanie znajomości topografii przez osoby kierujące taksówką osobową.

13) Współpraca z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych SA w Warszawie
     w zakresie druków praw jazdy.

14) Zastępstwo pracownika w razie nieobecności na stanowisku ds. wydawania  i cofania uprawnień do kierowania pojazdami.

2. W zakresie nadzoru nad ośrodkami szkolenia kierowców (KT.IV):

1)  Przygotowanie decyzji związanych z wydawaniem i cofaniem zezwoleń dla jednostek prowadzących szkolenia dla osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami.

2)  Dokonywanie wpisów do ewidencji instruktorów oraz wydawanie legitymacji instruktorów.

3)  Skreślanie instruktorów z ewidencji.

4)  Prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem nadzoru nad szkoleniem osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami.

          
III. Oferty osób ubiegających się o pracę na ww. stanowisku urzędniczym powinny zawierać:
1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2. mile widziany list motywacyjny i cv
3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4. kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,
5. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
6. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

Dokument aplikacyjny powinien być opatrzony klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm./ oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych / Dz. U. z 2008 r., Nr 223, poz.1458/.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.powiat-leszczynski.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B.

 

IV. Dokumenty należy składać w Punkcie Obsługi Klienta w Starostwie lub przesłać w terminie do dnia 10 lutego 2014r. do godz. 16,00
STAROSTWO POWIATOWE
W LESZNIE
Plac Kościuszki 4 budynek B
64-100 Leszno
z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na stanowisko urzędnicze referenta w Wydziale Komunikacji i Transportu
V. Warunki pracy na danym stanowisku: referenta

1. Starostwo Powiatowe w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B, 64-100 Leszno,

2. stanowisko pracy urzędnicze – referenta

3. wymiar czasu pracy: w pełnym wymiarze czasu pracy tj. cały etat,

4. na powyższym stanowisku pracy, w Starostwie Powiatowym w Lesznie dokonano oceny ryzyka zawodowego.


Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

                        Starosta Leszczyński
                     /-/ Krzysztof Benedykt Piwoński