Starostwo Powiatowe w Lesznie
64-100 Leszno, Pl. Kościuszki 4B

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458) ogłasza z dniem 14 czerwca 2012 r. otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektora w Wydziale Geodezji Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami – 64-100 Leszno, Al. Jana Pawła II  23.


Informujemy, że w miesiącu maju 2012 r. wskaźnik zatrudnienia osób   niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lesznie był wyższy niż 6 %


I. Wymagania.
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie, lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) nieposzlakowana opinia,
d) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia  publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) posiadanie wykształcenia wyższego geodezyjnego,
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów Prawa geodezyjnego i kartograficznego,
b) mile widziane uprawnienia zawodowe, o których mowa a art.42 ustawy Prawo geodezyjne, c) umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows, pakietu Ms Office oraz Internetu,
d) mile widziana znajomość programu do prowadzenia Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (EWID 2007),
e) kreatywność, samodzielność, dyspozycyjność i motywacja do pracy,
f) umiejętność radzenia sobie ze stresem, umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy.
II. Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku obejmować będzie następujące czynności:
1. Przyjmuje i ewidencjonuje zlecenia i zgłoszenia robót geodezyjnych i kartograficznych.
2. Udziela informacji o posiadanym zasobie, sposobach jego wykorzystania i udostępniania.
3. Rejestruje materiały udostępniane i wypożyczane z zasobu.
4. Wydaje wytyczne dotyczące wykonania zgłoszonych robót.
4. Przygotowuje i nadaje cechy dokumentu materiałom wydawanym z zasobu do wykonania zgłoszonej roboty.
5. Nadaje cechy dokumentu materiałom przeznaczonym dla zleceniodawcy.
6. Włącza do zasobu przyjętą dokumentację.
7. Realizuje zlecenia dot. sprzedaży map i innych materiałów z zasobu.
8. Oblicza zgodnie z przepisami prawa należności za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielenie informacji.
9. Wykonuje reprodukcje
10. Przygotowuje wnioski o wyłączenie z zasobu materiałów zbędnych, nieaktualnych, nieczytelnych, zniszczonych (jeśli nie uległy odnowieniu).
11. Zaznajamia się na bieżąco z przepisami prawa dot. ww. zakresu.
12. Zastępuje stanowisko pracy ds. prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
13. Wykonuje inne zadania zlecone przez Naczelnika Wydziału.
14. Zaznajamia się na bieżąco z przepisami prawa dot. ww. zakresu.
15. Zastępuje stanowisko pracy ds. prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
16. Wykonuje inne zadania zlecone przez Naczelnika Wydziału. 
III. Oferty osób ubiegających się o pracę na ww. stanowisku urzędniczym powinny zawierać:
1. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
3. kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,
4. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
5. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
7. kandydaci mogą dołączyć list motywacyjny i cv.


Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm./ oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458/.


IV. Dokumenty należy składać osobiście w Punkcie Obsługi Klienta lub przesłać w terminie do dnia 25 czerwca 2012 r. do godz. 10.00.
V. Warunki pracy na danym stanowisku:
1. Starostwo Powiatowe w Lesznie, al. Jana Pawła II 23, 64-100 Leszno,
2. stanowisko pracy  urzędnicze – podinspektora,
3. wymiar czasu pracy: w pełnym wymiarze czasu pracy tj. cały etat,
4. na powyższym stanowisku pracy, w Starostwie Powiatowym w Lesznie dokonano oceny ryzyka zawodowego.

STAROSTWO POWIATOWE
W LESZNIE
Plac Kościuszki 4 budynek B
64-100 Leszno
z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na wolne stanowisko podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Lesznie”.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.powiat-leszczynski.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie  Starostwa Powiatowego w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B.  
Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

 

                                    Z up. Starosty Leszczyńskiego
                                        /-/ Jarosław Wawrzyniak
                                                Wicestarosta