Starostwo Powiatowe w Lesznie
64-100 Leszno, Pl. Kościuszki 4B

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458) ogłasza z dniem 12 czerwca 2012 r. otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektora (koordynatora) w Wydziale Geodezji Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami – 64-100 Leszno, Al. Jana Pawła II  23.
Informujemy, że w miesiącu maju 2012 r. wskaźnik zatrudnienia osób   niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lesznie był wyższy niż 6 %

I. Wymagania.
1. Wymagania niezbędne:
a)obywatelstwo polskie, lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
b)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c)nieposzlakowana opinia,
d)niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia  publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e)posiadanie wykształcenia wyższego geodezyjnego,
2.Wymagania dodatkowe:
1.Znajomość przepisów Prawa geodezyjnego i kartograficznego
2.Umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows, pakietu Ms Office oraz Internetu
3.Mile widziana znajomość programu do prowadzenia Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (EWID 2007),
4.Mile widziane uprawnienia zawodowe, o których mowa a art.42 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne w zakresie 1 i 2
5.Obsługa urządzeń biurowych
6.Wysoki poziom umiejętności związanych z komunikacją interpersonalną
7.Kreatywność, samodzielność i motywacja do pracy.

II. Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku obejmować będzie następujące czynności:
1.Koordynowanie prac związanych z informatyzacją zasobu
2.Udział w opracowywaniu projektu informatyzacji zasobu oraz jego realizacji
3.Koordynowanie prac związanych z prowadzeniem ewidencyjnej i zasadniczej mapy numerycznej
4.Uczestniczenie w przygotowywaniu wzorów umów dla prac geodezyjnych zlecanych przez Wydział
5.Przygotowywanie warunków technicznych dla prac geodezyjnych zlecanych przez Wydział
6.Tworzenie i aktualizacja zasadniczej mapy numerycznej.
7.Tworzenie i aktualizacja metadanych.
8.Udostępnianie danych przestrzennych.
9.Przygotowanie do udostępniania innym jednostkom części kartograficznej ewidencji gruntów i budynków w zakresie baz numerycznych.
10.Uczestniczenie w procesie okresowych weryfikacji danych ewidencyjnych w zakresie zleconym przez Geodetę Powiatowego.
11.Uczestniczenie w procesie kompleksowej modernizacji operatu ewidencyjnego w zakresie zleconym przez Geodetę Powiatowego.
12.Dokonywanie kontroli poprawności zapisów danych ewidencyjnych kartograficznych oraz spójności części opisowej i kartograficznej  ewidencji gruntów i budynków zgodnie
z wewnętrzną procedurą sprawdzania jakości komputerowych baz danych.
13.Dokonywanie kontroli poprawności działania systemu do prowadzenia Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz jego funkcjonalności.
14.Dokonywanie kontroli poprawności konwersji danych do systemu.
15.Proponowanie wprowadzenia zmian, poprawek do systemu informatycznego do prowadzenia Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
16.Prowadzenie spraw związanych z projektowaniem i realizacją budżetu Powiatu w zakresie wykonywanych przez Wydział zadań.
17.Prowadzenie sprawozdawczości dot. zadań realizowanych przez Wydział.
18.Monitorowanie terminowości załatwianych spraw na stanowiskach związanych
z prowadzeniem mapy numerycznej oraz informatyzacją zasobu.
19.Prowadzenie archiwizacji wycofanych danych ewidencyjnych oraz archiwizacji akt załatwionych spraw.
20.Zaznajamianie się na bieżąco z przepisami prawa dot. w/wym. zakresu
21.Współpraca z punktem obsługi klienta
22.Wykonywanie innych zadań zleconych przez Naczelnika Wydziału.

III. Oferty osób ubiegających się o pracę na ww. stanowisku urzędniczym powinny zawierać:
1.oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2.kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
3.kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,
4.kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
5.oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6.oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
7.kandydaci mogą dołączyć list motywacyjny i cv.

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm./ oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych / Dz. U. z  2008 r. Nr  223, poz. 1458/.

IV. Dokumenty należy składać osobiście w Punkcie Obsługi Klienta lub przesłać w terminie do dnia 22 czerwca 2012 r. do godz. 15,00
 
V. Warunki pracy na danym stanowisku:
1.Starostwo Powiatowe w Lesznie, al. Jana Pawła II 23, 64-100 Leszno,
2.stanowisko pracy kierownicze urzędnicze – z-ca naczelnika i Kier. ODGiK
3.wymiar czasu pracy: w pełnym wymiarze czasu pracy tj. cały etat,
4.na powyższym stanowisku pracy, w Starostwie Powiatowym w Lesznie dokonano oceny ryzyka zawodowego.

STAROSTWO POWIATOWE
W LESZNIE
Plac Kościuszki 4 budynek B
64-100 Leszno
z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na wolne stanowisko podinspektora (koordynatora) w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Lesznie”.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.powiat-leszczynski.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie  Starostwa Powiatowego w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B.  
Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

                                    Z up. Starosty Leszczyńskiego
                                        /-/ Jarosław Wawrzyniak
                                                Wicestarosta