OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATA NA WOLNE STANOWISKO SEKRETARZA

Numer dokumentu: 3
Rok (4 cyfry): 2009


OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATA

NA WOLNE STANOWISKO SEKRETARZA

STAROSTA LESZCZYŃSKI
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r., Nr 223, poz. 1458) ogłasza z dniem 16 stycznia 2009 r. otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze kierownicze – Plac Kościuszki 4B, 64-100 Leszno.

I. Wymagania.
1. Wymagania niezbędne, jakie musi spełniać kandydat:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego, lub spełnianie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
d) nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) musi posiadać co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 (ustawy o pracownikach samorządowych), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach, lub
posiadać co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ( ustawy o pracownikach samorządowych) oraz co najmniej dwuletni stażu pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
f) musi posiadać wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.

2. Wymagania dodatkowe:
1. Umiejętność pracy w zespole.
2. Łatwość nawiązywania kontaktów.
3. Kreatywność.
4. Obowiązkowość i sumienność.
5. Dobra organizacja pracy.
6. Samodzielność.
7. Łatwość uczenia się.
8. Skłonność do ciągłego podnoszenia kwalifikacji.

II. Podstawowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku Sekretarza.
1. Zapewnianie właściwej organizacji pracy starostwa oraz realizacja polityki zarządzania zasobami ludzkimi.
2. Czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywanych zadań w starostwie.
3. Koordynowanie prac związanych z opracowywaniem projektów aktów regulujących struktury i zasady działania starostwa i jego komórek wewnętrznych.
4. Nadzorowanie toku przygotowania projektów uchwał Zarządu Powiatu oraz prac związanych z organizacją posiedzeń Zarządu Powiatu.
5. Organizowanie warunków materialno-technicznych dla działalności starostwa.
6. Nadzorowanie procesu informatyzacji, remontów oraz gospodarki powierzchnią użytkową budynków wchodzących w skład siedzib starostwa.
7. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Starostę Leszczyńskiego.

III. Oferty osób ubiegających się o pracę na ww. stanowisku urzędniczym powinny zawierać:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2) mile widziany list motywacyjny i cv,
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,
5) kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 Nr 223, poz. 1458).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.powiat-leszczynski.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B.
Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

IV. Dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Starostwa Powiatowego lub przesłać w terminie do dnia 26 stycznia 2009r. do godz. 16,00

STAROSTWO POWIATOWE
W LESZNIE
Plac Kościuszki 4 budynek B
64-100 Leszno
z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na wolne stanowisko urzędnicze kierownicze Sekretarza w Starostwie Powiatowym w Lesznie”.

V. Starostwo zastrzega sobie prawo do zawarcia pierwszej umowy o pracę na czas określony.



Starosta Leszczyński
/-/ Krzysztof Benedykt Piwoński

Starostwo Powiatowe w Lesznie
64-100 Leszno, Pl. Kościuszki 4B
 
Informacja
o wyniku naboru kandydata na wolne stanowisko urzędnicze kierownicze
Sekretarza w Starostwie Powiatowym w Lesznie
 
W wyniku przeprowadzonego naboru kandydatów na w/w stanowisko naboru nie rozstrzygnięto.
 
Uzasadnienie:
 
Osoby, które złożyły do Starostwa Powiatowego w Lesznie aplikacje na stanowisko urzędnicze kierownicze sekretarza, nie spełniły warunków określonych ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
 
 
                                                                 Krzysztof Benedykt Piwoński
                                                                       Starosta Leszczyński
 
Leszno, dnia 04 lutego 2009 r.



Informacje powiązane: