OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATA NA STANOWISKO SPECJALISTY W WYDZIALE BUDŻETOWO-FINANSOWYM, PLANOWANIA I ROZWOJU

Numer dokumentu: 4
Rok (4 cyfry): 2008


OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATA
NA STANOWISKO SPECJALISTY W WYDZIALE
BUDŻETOWO-FINANSOWYM, PLANOWANIA I ROZWOJU

STAROSTA LESZCZYŃSKI
Na podstawie art. 3 a ustawy z dnia 22 marca 1990 r o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593 ze. zm.) ogłasza z dniem 4 grudnia 2008 r. otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze – specjalisty ds. płac w Wydziale Budżetowo-Finansowym, Planowania i Rozwoju, Pl. Kościuszki 4B, 64-100 Leszno.

I. Wymagania.
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) ukończone 18 lat i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni
praw publicznych,
c) nieposzlakowana opinia,
d) niekaralność prawomocnym wyrokiem za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
f) wykształcenie co najmniej średnie,
g) doświadczenie w pracy w księgowości lub na stanowisku ds. płac,
h) umiejętność naliczania wynagrodzeń i sporządzania list płac,
i) znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych oraz
ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
j) znajomość programu PŁATNIK
k) dobra znajomość obsługi komputera,
l) 3 letni staż pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
a) mile widziane wykształcenie ekonomiczne,
b) umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
c) konsekwencja w działaniu,
d) kreatywność, samodzielność, dyspozycyjność i motywacja do pracy,
e) skłonność do samokształcenia.
II. Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku obejmować będzie następujące czynności:
1. Sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym.
2. Dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych oraz ich ewidencja w odpowiednich urządzeniach księgowych.
3. Prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników oraz kart zasiłkowych.
4. Naliczanie wynagrodzeń i sporządzenia list płac z uwzględnieniem bieżących zmian wynikających z zawartych umów płacowych.
5. Naliczanie i sprawdzanie uprawnień do zasiłków i świadczeń z ubezpieczenia społecznego.
6. Sporządzanie ewidencji i dokumentacji ZUS oraz deklaracji podatkowych dla Urzędów Skarbowych.
7. Sporządzanie dla pracowników raportów miesięcznych odprowadzonych składek na ubezpieczenia RMUA.
8. Wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniach pracownikom.
9. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej wynagrodzeń i zasiłków dla celów emerytalnych i rentowych: zaświadczeń oraz Rp-7.
10. Sporządzanie przelewów w zakresie wynagrodzeń, podatków, składek ubezpieczenia społecznego i funduszu socjalnego.
11. Sporządzanie sprawozdań kwartalnych i rocznych z zakresu wynagrodzeń: Z-03 i Z-06
12. Rozliczanie delegacji służbowych pracowników.
13. Comiesięczne przygotowanie i składanie wniosków na refundację świadczenia dla poborowego do WUP w Poznaniu.
14. Przygotowanie i wysyłanie wystąpienia do PFRON w Poznaniu na refundację wynagrodzeń, składek ubezpieczenia oraz szkoleń dla pracowników zatrudnionych na refundowanych stanowiskach pracy
15. Naliczanie odsetek od przeterminowanych należnych wpłat i opłat na rzecz Powiatu i Skarbu Państwa.
16. Sporządzanie sprawozdań kwartalnych i półrocznych:
- sprawozdanie o zaległych należnościach przedsiębiorstw z tyt. świadczeń na rzecz sektora finansów publicznych
- Rb-27ZZ kwartalne sprawozdanie z wykonania planu dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego
- Rb-33 półroczne sprawozdanie z wykonania planów finansowych funduszy celowych nieposiadających osobowości prawnej
17. Współdziałanie z innymi stanowiskami w Wydziale Finansów.
18. Wykonywanie zadań zleconych przez Głównego księgowego starostwa i Skarbnika powiatu.

III. Oferty osób ubiegających się o pracę na ww. stanowisku urzędniczym powinny zawierać:
1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie i cv,
2. list motywacyjny,
3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4. kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,
5. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
6. kopia dowodu osobistego, albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów
rekrutacji.

IV. Dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Starostwa lub przesłać w terminie do dnia 18 grudnia 2008r. do godz. 15.00 na adres:

STAROSTWO POWIATOWE
W LESZNIE
Plac Kościuszki 4 budynek B
64-100 Leszno
z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na stanowisko specjalisty ds. płac w Wydziale Budżetowo-Finansowym, Planowania i Rozwoju w Starostwie Powiatowym w Leszno.

Wicestarosta Leszczyński
/-/ dr Krystian Maćkowiak

Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone
w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
 
Specjalisty w Wydziale Budżetowo-Finansowym,             Planowania i Rozwoju
 
 
 
Informuję, że następujące osoby spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze na powyższe stanowisko:
 
 

Lp
Nazwisko i imię
Miejsce zamieszkania
1.
Lester Zuzanna
Łoniewo
2.
Raburska Regina
Krzemieniewo
3.
Stachowiak Beata
Kurza Góra

  
 
 
 
                                                              Wicestarosta Leszczyński
                                                             /-/ dr Krystian Maćkowiak  
                                                               
 
                                                        

Leszno, dnia 22 grudnia 2008 r.

 
Starostwo Powiatowe w Lesznie,
64-100 Leszno, Plac Kościuszki 4B
 
Informacja o wynikach naboru na  wolne stanowisko urzędnicze specjalisty ds. płac w Wydziale Budżetowo-Finansowym, Planowania i Rozwoju
                                                       
 
W wyniku przeprowadzonego naboru wybrana została Pani Regina Raburska zamieszkała w Krzemieniewie, która została zatrudniona w Starostwie Powiatowym w Lesznie z dniem 15 stycznia 2009 r.
 
Uzasadnienie dokonanego wyboru.
 
Pani Regina Raburska spełnia wszystkie kryteria określone w ogłoszeniu o naborze. W/w posiada odpowiednie kwalifikacje oraz wieloletni staż pracy na stanowisku z zakresu płac, o czym poinformowała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
 
 
 
                                                                    Wicestarosta Leszczyński
                                                                   /-/ dr Krystian Maćkowiak
 
 
 
Leszno, dnia 16 stycznia 2009 r.



Informacje powiązane: