Ważna Informacja Wydziału Komunikacji i Transportu

Numer dokumentu: 1
Rok (4 cyfry): 2009


WAŻNA INFORMACJA


Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Lesznie wprowadza z dniem 2 lutego 2009 r. usługę telefonicznego uzgodnienia terminu w sprawach związanych z rejestracją pojazdów.

Usługa ta będzie dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.


Klienci pragnący skorzystać z tej usługi, będą mogli uzgodnić termin w celu dokonania:
- rejestracji pojazdu lub czasowej rejestracji pojazdu;
- wydania nowego dowodu rejestracyjnego, tablic rejestracyjnych;
- wydania wtórnika dowodu rejestracyjnego, tablic rejestracyjnych, karty pojazdu lub nalepki kontrolnej;
- wyrejestrowaniem pojazdu (w przypadku zniszczenia, kasacji, kradzieży pojazdu, wywozu pojazdu z kraju);
- czasowego wycofania pojazdu z ruchu (dla pojazdów określonych w art. 78a ust. 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym)
- zgłoszenia zbycia pojazdu;
- zwrotu zatrzymanego przez Policję dowodu rejestracyjnego,
- adnotacji urzędowych: współwłaściciel, gaz, hak, taxi, L, BUS 100 km/h, VAT 1-4.

Zgłoszenia telefoniczne będą przyjmowane pod numerem telefonu (065) 529-68-20.




Informacje powiązane: