OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATA NA STANOWISKO INSPEKTORA W WYDZIALE GEODEZJI KARTOGRAFII, KATASTRU I GOSPODSARKI NIERUCHOMOŚCIAMI 11.05.2007



OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATA

 

NA STANOWISKO INSPEKTORA W WYDZIALE GEODEZJI,

KARTOGRAFII, KATASTRU I GOSPODSARKI

NIERUCHOMOŚCIAMI

 

 

STAROSTA LESZCZYŃSKI

Na podstawie art.

 

I. Wymagania.

     1. Wymagania niezbędne:

a) obywatelstwo polskie,

b) ukończone 18 lat i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni

praw publicznych,

c) nieposzlakowana opinia,

d) niekaralność prawomocnym wyrokiem za przestępstwa popełnione umyślnie,

e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,

f) wykształcenie wyższe prawnicze,

g) 3-letni staż pracy,

h) umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows, pakietu Ms Office

    oraz Internetu.

 

     2. Wymagania dodatkowe:

 a) znajomość zagadnień związanych z gospodarką nieruchomościami i wyceną

     nieruchomości,

 b) znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego i Kodeksu cywilnego,

 c) doświadczenie zawodowe w administracji,

 d) znajomość języka obcego będzie dodatkowym atutem,

 e) kreatywność, samodzielność, dyspozycyjność i motywacja do pracy.

 

II. Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku obejmować będzie następujące czynności:

       1. Gospodarka zasobem nieruchomości Skarbu Państwa.

       2. Prowadzenie spraw z zakresu reprezentowania Skarbu Państwa w sprawach

           gospodarowania  nieruchomościami.

       3. Aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu nieruchomości

           Skarbu Państwa.

       4. Przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.

       5. Wywłaszczanie nieruchomości.

       6. Ustalanie odszkodowań w trybie przepisów o odszkodowaniach za wywłaszczenie nie-

           ruchomości w stosunku do nieruchomości Skarbu Państwa.

       7. Zwroty wywłaszczonych nieruchomości.

       8. Prowadzenie innych spraw związanych z nieruchomościami Skarbu Państwa.

       9. Archiwizacja akt prowadzonych spraw.

     10. Sprawozdawczość.

III. Oferty osób ubiegających się o pracę na ww. stanowisku urzędniczym powinny zawierać:

1. życiorys,

2. list motywacyjny,

3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

4. kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,

5. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,

6. kopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego,   albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

8. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów

    rekrutacji.

 

IV. Dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Starostwa lub przesłać w terminie do dnia 25 maja 2007r. w godz. 7.00- 15.00 na adres:

 

                                               STAROSTWO POWIATOWE

                                                           W LESZNIE

Plac Kościuszki 4 budynek B

                                                            64-100 Leszno

z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Lesznie”.

 

 

 

 

                                                                                                                                                     Starosta Leszczyński

                                                                                                                                            /-/ Krzysztof Benedykt Piwoński




Informacje powiązane: