OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATA na stanowisko urzędnicze Referenta prawno-administracyjnego w Wydziale Organizacyjno-Prawnym, Promocji i Obsługi Rady 12.01.2007 r.



<>

 

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATA

 

Na podstawie art.

 

STAROSTA LESZCZYŃSKI

ogłasza z dniem 12 stycznia 2007 r. otwarty konkurs na stanowisko urzędnicze – Referenta prawno-administracyjnego w Wydziale Organizacyjno-Prawnym, Promocji i Obsługi Rady.

 

Kandydat na ww. stanowisko musi spełniać następujące wymagania:

 

I. Wymagania.

 

     1. Wymagania niezbędne:

 

a) wykształcenie wyższe z zakresu administracji lub prawa,

b) nieposzlakowana opinia,

c) niekaralność prawomocnym wyrokiem za przestępstwa popełnione umyślnie,

d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,

e) umiejętność obsługi komputera oraz oprogramowania Word, Excel, Lex, Internet,

      f) znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw: Ustawy o samorządzie powiatowym, Ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz innych aktów prawnych z zakresu prawa administracyjnego,

g) umiejętność redagowania pism urzędowych oraz projektów aktów administracyjnych,

h) biegła znajomość języka angielskiego,

i)umiejętność redagowania tekstów o charakterze informacyjno-promocyjnym.

 

     2. Wymagania dodatkowe:

      a) staż pracy na stanowisku związanym ze stosowaniem przepisów prawa,

      b) doświadczenie w kontaktach z mediami,

c)  systematyczność,

d) dyspozycyjność,

e)  komunikatywność,

f) umiejętność interpretowania przepisów,

g) samodzielność.

h) kreatywność.

 

II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku referenta prawno-administracyjnego:

 

a) udział w kontrolowaniu terminowości i stanu załatwianych spraw oraz przedkładanie informacji przełożonym w przedmiotowym zakresie celem dokonania kompleksowych analiz,

b) udzielanie odpowiedzi na zapytania interesantów w zakresie podstawowej obsługi prawnej,

c) monitorowanie obiegu dokumentów i terminowości załatwianych spraw poprzez elektroniczny system obiegu dokumentów,

d) wykonywanie innych poleceń zwierzchników służbowych dotyczących zadań w ww. zakresie,

e) asystowanie zwierzchnikom służbowym w opracowywaniu projektu Regulaminu organizacyjnego i Regulaminu pracy Starostwa,

f) zgłaszanie bezpośredniemu przełożonemu propozycji zmierzających do usprawnienia  obsługi prawnej Starostwa i obiegu dokumentów oraz informacji,

g) przygotowywanie i rozpowszechnianie materiałów o charakterze promocyjno-informacyjnym,

h) promowanie potencjału gospodarczego, kulturalnego i turystycznego Powiatu,

i) współpraca z mediami w zakresie promocji oraz bieżącego informowania o działalności Powiatu.

 

III. Oferty osób ubiegających się o pracę na ww. stanowisku urzędniczym powinny zawierać:

1. życiorys,

2. list motywacyjny,

3. kserokopie lub odpisy dokumentów potwierdzających wykształcenie,

4. kserokopie lub odpisy dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,

5. kserokopie lub odpisy dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,

6.kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego,

7. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

8. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów

    rekrutacji.

 

IV. Dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Starostwa w godzinach urzędowania lub przesłać w terminie do dnia 29 stycznia 2007 r.  na adres:

 

                                               STAROSTWO POWIATOWE

                                                           W LESZNIE

Plac Kościuszki 4 budynek B

                                                            64-100 Leszno

z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na stanowisku Referenta prawno-administracyjnego w Starostwie Powiatowym w Lesznie”.

 

 




Informacje powiązane: