na podstawie art.
I. Wymagania.
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni
praw cywilnych i obywatelskich,
c) nieposzlakowana opinia,
d) niekaralność prawomocnym wyrokiem za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) ) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
f) dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku geodezyjnym,
g) uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 7 maja Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 ze zmianami)
h) 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 2-letni staż pracy w urzędach administracji rządowej lub w organach jednostek samorządu terytorialnego,
i) znajomość przepisów prawa z zakresu geodezji, kartografii, gospodarki nieruchomościami oraz kpa.
2. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność zarządzania zespołem,
b) doświadczenie zawodowe związane z bezpośrednim wykonawstwem geodezyjnym,
c) kwalifikacje zawodowe w zakresie geodezyjnego urządzania terenów rolnych i leśnych oraz szacowania nieruchomości,
d) kreatywność,
e) systematyczność,
f) komunikatywność,
g) umiejętność interpretowania przepisów,
h) samodzielność.
II. Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku obejmować będzie następujące czynności:
1. planowanie, organizowanie oraz nadzorowanie pracy Wydziału i realizacji zadań wynikających z przepisów prawa i Regulaminu Organizacyjnego Starostwa, a w szczególności:
a) czuwanie nad sprawnym i terminowym wykonywaniem zadań w Wydziale,
b) zapewnienie sprawnej, terminowej i uprzejmej obsługi interesantów,
c) koordynowanie działań Ośrodka Dokumentacji geodezyjnej i Kartograficznej, Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej oraz innych komórek organizacyjnych Wydziału,
d) podejmowanie działań na rzecz usprawnienia organizacji, metod i form pracy Wydziału,
e) ustalanie i aktualizowanie zakresów czynności oraz dokonywanie okresowych ocen podległych pracowników,
f) opiniowanie doboru obsady osobowej Wydziału,
g) nadzór nad przestrzeganiem przez podległych pracowników dyscypliny pracy, ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych i przepisów bhp,
h) opracowywane planów finansowych z zakresu zadań Wydziału oraz gospodarowanie jego mieniem i finansami,
i) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników służbowych.
III. Oferty osób ubiegających się o pracę powinny zawierać:
1. życiorys,
2. list motywacyjny,
3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4. kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,
5. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności,
6. kopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego,
7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów
rekrutacji.
IV. Dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Starostwa w godzinach urzędowania lub przesłać w terminie do dnia 22 maja 2007 r. na adres:
STAROSTWO POWIATOWE
W LESZNIE
Plac Kościuszki 4 budynek B
64-100 Leszno
z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na stanowisku Geodety Powiatowego- Naczelnika Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Lesznie”.
Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone
w ogłoszeniu o naborze na kierownicze stanowisko urzędnicze
Geodety Powiatowego- Naczelnika Wydziału
Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
Informuję, że jedna osoba spełniła wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze na powyższe stanowisko :
1. Maciej Wojciechowski zam. Leszno
Starosta Leszczyński
/-/ Krzysztof Benedykt Piwoński
Leszno, dnia 24 maja 2007 r.
Informacje powiązane: