Zarząd Dróg Powiatowych w Lesznie ogłasza z dniem 09.08.2017r.otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze – specjalista ds. zamówień publicznych w Zarządzie Dróg Powiatowych w wymiarze 1/5 etatu.
Zarząd Dróg Powiatowych w Lesznie
64-100 Leszno, Pl. Kościuszki 4
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 2008r. r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 14) ogłasza z dniem 03 marca 2015 r. otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze – specjalista ds.zamówień publicznych w Zarządzie Dróg Powiatowych w wymiarze 1/5 etatu.
I. Wymagania.
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie, lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) nieposzlakowana opinia,
d) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
b) minimum wykształcenie średnie,
c) biegła znajomość obsługi komputera,
d) umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
e) kreatywność, samodzielność, dyspozycyjność i motywacja do pracy.
II. Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku obejmować będzie następujące czynności:
Do obowiązków specjalisty ds. zamówień publicznych należy:
1. Konsultacja w zakresie merytorycznej części dokumentacji związanych z przeprowadzaniem postępowania o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami prawa zamówień publicznych, a w szczególności:
- ustalenie wartości zamówienia na usługi i dostawy,
- opis przedmiotu zamówienia,
- specyfikację istotnych warunków zamówienia,
- dokumenty właściwe dla prowadzonego postępowania; wyjaśnienia dotyczące spraw merytorycznych, modyfikacje.
2. Prowadzenie przetargów.
3. Przechowywanie dokumentacji przeprowadzonych postępowań.
4. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.
III. Oferty osób ubiegających się o pracę na ww. stanowisku urzędniczym powinny zawierać:
1. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
3. kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,
4. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
5. kandydaci mogą dołączyć list motywacyjny i cv.
Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm./ oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych / Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458/.
IV. Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Zarządu Dróg lub przesłać w terminie do dnia 21.08.2017r. do godz. 15.00
Zarząd Dróg Powiatowych
w Lesznie
Plac Kościuszki 4
64-100 Leszno
z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na stanowisko specjalisty ds. zamówień publicznych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lesznie”.
Aplikacje, które wpłyną do ZDP w Lesznie po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.powiat-leszczynski.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie, Pl. Kościuszki 4.
Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Kierownika
Zarządu Dróg Powiatowych
/-/ Marian Kaczmarek