Starostwo Powiatowe w Lesznie
64-100 Leszno, Pl. Kościuszki 4B NA WOLNE STANOWISKO PRACY Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 ze zm.) ogłasza z dniem 19 kwietnia 2016 r. otwarty I. Wymagania. 1. Wymagania niezbędne: a) obywatelstwo polskie, lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni c) nieposzlakowana opinia, d) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z e) posiadanie wykształcenia wyższego. Wymagany profil (specjalność): geodezja 2. Wymagania dodatkowe: a) mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy, b) wymagana znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne c) znajomość rodzaju i zakresu spraw załatwianych w Wydziale GN, d) umiejętność pisania pism urzędowych oraz decyzji administracyjnych, e) umiejętność analizowania zapisów w księgach wieczystych, f) umiejętność czytania map sytuacyjno-wysokościowych i ewidencyjnych, g) mile widziana znajomość programu EWID 2007, h) wysoki poziom umiejętności związanych z komunikacją interpersonalną, i) dobra organizacja pracy, j) umiejętność radzenia sobie z stresem, k) umiejętność obsługi komputera, l) obsługa urządzeń biurowych, m) kreatywność, samodzielność i motywacja do pracy, n) terminowość i systematyczność, o) umiejętność pracy w zespole. II. Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku obejmować będzie następujące czynności: 1. Prowadzenie punktu kasowego. 2. Naliczanie opłaty za udostępnianie materiałów zasobu, udostępnianie rzeczoznawcom majątkowym do wglądu zbiorów aktów notarialnych oraz za sporządzenie i wydawanie wypisu oraz wyrysu z operatu ewidencji gruntów i budynków, uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych lub prac kartograficznych, co do zgodności tych dokumentów z danymi zawartymi w bazach danych lub z dokumentacja przekazaną przez tego wykonawcę do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, wysyłanie materiałów zasobu pod wskazany adres. Sporządzanie Dokumentu Obliczenia Opłaty. 3. Obsługa kasy. 4. Ustalanie czy opłata w wysokości określonej w Dokumencie Obliczenia Opłaty została uiszczona. 5. Udostępnianie materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 6. Opatrywanie dokumentacji odpowiednimi klauzulami urzędowymi. 7. Badanie zgodności treści uwierzytelnianych dokumentów z danymi zawartymi 8. Udostępnianie baz danych ewidencji gruntów i budynków. 9. Udostępnianie danych ewidencji gruntów i budynków zawierających dane podmiotów ewidencyjnych oraz wydawanie wypisów z operatu ewidencyjnego. 10. Ustalanie stanów prawnych nieruchomości. 11. Wydawanie licencji określających uprawnienia podmiotów dotyczące możliwości wykorzystywania udostępnionego im materiału zasobu. 12. Prowadzenie postepowań oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w przypadku sporu dotyczącego zakresu udostępnionych materiałów zasobu lub wysokości należnej opłaty. 13. Przyjmowanie i rejestracja wniosków. 14. Udzielanie informacji klientom na temat spraw prowadzonych w Wydziale GN i pokierowanie klienta do osoby, u której załatwi daną sprawę. 15. Archiwizacja akt załatwionych spraw. 16. Zaznajamianie się na bieżąco z przepisami prawa dot. ww. zakresu. 17. Zastępowanie stanowiska pracy ds. obsługi klienta i udzielania informacji z operatu ewidencji gruntów i budynków. 18. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Naczelnika Wydziału. Odpowiedzialności pracownika na stanowisku 1. Przestrzeganie postanowień zawartych w aktach prawnych dotyczących pracowników a) sprawne funkcjonowanie własnego stanowiska pracy, b) właściwy stosunek do obywateli załatwiających sprawy w Starostwie, c) terminowe załatwianie spraw, d) przestrzeganie dyscypliny pracy, e) przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej, f) przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zasad bezpieczeństwa p.poż., g) przestrzeganie zasad dotyczących ochrony danych osobowych. 2. Poprawność merytoryczną w kontaktach z wykonawcami prac geodezyjnych 3. Prawidłowość naliczania opłat i sporządzania Dokumentu Obliczenia Opłaty. 4. Ustalenie czy przed udostępnieniem materiałów zasobu lub uwierzytelnieniem dokumentów opłata została uiszczona. 5. Udostępnianie materiałów zasobu w sposób przewidziany przepisami prawa. 6. Prawidłowość sporządzania wypisów i wyrysów, zaświadczeń. 7. Prawidłowość pobierania opłaty skarbowej. 8. Poprawność merytoryczną i prawną przygotowywanych pism i decyzji. 9. Ochrona danych ewidencyjnych przed ich utratą, zniszczeniem, niepożądaną modyfikacją, nieuprawnionym do nich dostępem i ujawnieniem. 10. Utrzymywanie porządku na swoim stanowisku pracy i w innych pomieszczeniach Starostwa. 11. Zabezpieczenie pomieszczeń ośrodka, sprzętu oraz dokumentów geodezyjnych 12. Właściwe gospodarowanie użytkowanym sprzętem, materiałem biurowym, energią elektryczną i urządzeniami łączności. 13. Czynne uczestnictwo w kształtowaniu kulturalnej i koleżeńskiej atmosfery pracy. 14. Przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami prawa i upoważnieniami Starosty, zachowanie tych danych i sposobów ich zabezpieczania w tajemnicy. 15. Zabezpieczenie danych osobowych przed ich udostępnieniem osobie nieupoważnionej, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem. III. Oferty osób ubiegających się o pracę na ww. stanowisku urzędniczym powinny zawierać: 1. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, 3. kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata, 4. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności, 5. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, 6. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, 7. kandydaci mogą dołączyć list motywacyjny i cv. Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 ze zm./ oraz ustawą z dnia Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną. IV. Dokumenty należy składać osobiście w Punkcie Obsługi Klienta lub przesłać STAROSTWO POWIATOWE W LESZNIE Plac Kościuszki 4 budynek B 64-100 Leszno z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na wolne stanowisko młodszego referenta V. Warunki pracy na danym stanowisku: 1) Starostwo Powiatowe w Lesznie, pl. Kościuszki 4B, 64-100 Leszno, 2) stanowisko pracy: urzędnicze w Wydz. Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, Al. Jana Pawła II 23, 64-100 Leszno, 3) wymiar czasu pracy: w pełnym wymiarze czasu pracy tj. cały etat, 4) na powyższym stanowisku pracy, w Starostwie Powiatowym w Lesznie dokonano oceny ryzyka zawodowego. Informujemy, że w miesiącu marcu 2016 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, Starosta /-/ Jarosław Wawrzyniak
OGŁASZA NABÓR
i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze – młodszego referenta ds. obsługi klienta i prowadzenia punktu kasowego w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami – 64-100 Leszno, Al. Jana Pawła II 23.
ustawy o pracownikach samorządowych,
praw publicznych,
oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
i kierunki pokrewne (gospodarka przestrzenna, budownictwo, gospodarka nieruchomościami) lub inne w przypadku posiadania, co najmniej 3 – letniego stażu pracy na podobnym stanowisku.
i przepisów wykonawczych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy
o samorządzie powiatowym,
w odpowiednich bazach danych.
Starostwa, a w szczególności:
i prac kartograficznych oraz z innymi osobami składającymi wnioski.
i kartograficznych.
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 ze zm./.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.powiat-leszczynski.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B.
w terminie do dnia 29 kwietnia 2016 r. do godz. 15,00 na adres:
ds. obsługi klienta i prowadzenia punktu kasowego w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Lesznie”.
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lesznie był wyższy niż 6%.