Starostwo Powiatowe w Lesznie
64-100 Leszno, Pl. Kościuszki 4B

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 ze zm.) ogłasza z dniem 18 października 2017 roku otwarty
i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektora ds. gospodarki nieruchomościami Powiatu i Skarbu Państwa (nierolnymi) w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.

I.Wymagania.
1.Wymagania niezbędne od kandydatów:
1)obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy
o pracownikach samorządowych,
2)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3)nieposzlakowana opinia,
4)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5)wykształcenie wyższe: gospodarka nieruchomościami, geodezja, prawo lub inne
w przypadku posiadania , co najmniej rocznego stażu pracy na podobnym stanowisku.
 
2.Wymagania dodatkowe:
1)mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy,
2)wymagana znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym,
3)umiejętność pisania pism urzędowych oraz decyzji administracyjnych,
4)umiejętność analizowania zapisów w księgach wieczystych,
5)umiejętność czytania map sytuacyjno-wysokościowych i ewidencyjnych,
6)mile widziana znajomość programu do prowadzenia ewidencji mienia (EWID 2007) oraz programu LEX,
7)wysoki poziom umiejętności związanych z komunikacją interpersonalną,
8)dobra organizacja pracy,
9)umiejętność radzenia sobie ze stresem,
9)obsługa urządzeń biurowych,
10)umiejętność obsługi komputera,
11)samodzielność i motywacja do pracy,
13)systematyczność, terminowość i odpowiedzialność,
14)umiejętność pracy w zespole.

II.Zakres czynności wykonywanych na stanowisku:
1.Prowadzenie spraw gospodarowania zasobem nieruchomości Powiatu.
2.Przygotowanie planów wykorzystania zasobu nieruchomości Powiatu.
3.Ewidencjonowanie nieruchomości Powiatu.
4.Przygotowanie wniosków o założenie księgi wieczystej dla nieruchomości Powiatu oraz o wpis w księdze wieczystej.
5.Podejmowanie czynności w celu regulowania stanów prawnych nieruchomości.
6.Sporządzanie rocznego sprawozdania z gospodarowania nieruchomościami zasobu.
7.Prowadzenie spraw wywłaszczeń nieruchomości i zwrotów wywłaszczonych nieruchomości (w tym zezwoleń na czasowe zajęcie nieruchomości i ograniczenie sposobów korzystania z nieruchomości).
8.Prowadzenie spraw odszkodowań za wywłaszczone nieruchomości.
9.Prowadzenie spraw nabywania nieruchomości na rzecz Powiatu, w tym sprawy dotyczące komunalizacji na rzecz Powiatu dróg publicznych – powiatowych.
10.Prowadzenie sprawy sprawozdawczości budżetowej i merytorycznej.
11.Uczestniczenie w przygotowywaniu umów, zleceń i warunków technicznych dla prac zlecanych przez Wydział w zakresie gospodarki nieruchomościami.
12.Wykonywanie kontroli zlecanych przez urząd opracowań w zakresie gospodarki nieruchomościami.
13.Dokonywanie uzgodnień z radcą prawnym w zakresie prowadzonych spraw.
14.Prowadzenie archiwizacji załatwianych spraw.
15.Zaznajamianie się na bieżąco z przepisami prawa dot. ww. zakresu.
16.Wykonywanie innych zadań zleconych przez Naczelnika Wydziału.
17.Zastępuje stanowisko pracy ds. gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa
i Powiatu.
18.Wykonywanie innych zadań zleconych przez Naczelnika Wydziału.

III. Oferty osób ubiegających się o pracę na ww. stanowisku urzędniczym powinny zawierać:
1.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
2.List motywacyjny i życiorys /CV/.
3.Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
4.Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata.
5.Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.
6.Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
7.Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dokument aplikacyjny powinien być opatrzony klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą
z dnia 21 listopada  2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2016 r., poz. 902 ze zm.)”.


IV. Dokumenty należy składać w Punkcie Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym
w Lesznie lub przesłać w terminie do dnia 30 października 2017 r. do godz. 13.00 na adres: Starostwo Powiatowe w Lesznie Plac Kościuszki 4 budynek B 64-100 Leszno
z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektora ds. gospodarki nieruchomościami Powiatu i Skarbu Państwa (nierolnymi)
w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.

V. Warunki pracy na danym stanowisku:
1.Miejsce świadczenia pracy: Starostwo Powiatowe w Lesznie, Al. Jana Pawła
II 23, 64-100 Leszno.
2.Stanowisko pracy: urzędnicze w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.
3.Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony.
4.Wymiar czasu pracy: w pełnym wymiarze czasu pracy, tj. cały etat.
5.Data rozpoczęcia pracy: listopad 2017 r.  
6.Na powyższym stanowisku pracy w Starostwie Powiatowym w Lesznie dokonano oceny ryzyka zawodowego.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiat-leszczynski.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B.

Informujemy, że w miesiącu wrześniu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w Starostwie Powiatowym w Lesznie był wyższy niż 6%.

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

                                                                        Starosta Leszczyński
                                                                    /-/ Jarosław Wawrzyniak


Leszno, dnia 18.10.2017 r.