
Zamówienie na mapy i informacje z zasobu użytkowego
Podstawa prawna
1. Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz. U. z 2016 r., poz. 1629 z późn. zm.),
2. Ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. z 2016 r. poz. 599 ze zm.)
3. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o komornikach sądowych i egzekucji (Dz. U. z 2016 r., poz. 1138 z późn. zm.)
Kogo dotyczy:
Opcja 1 - Zamówienie na mapy - dotyczy każdego
Opcja 2 - Zamówienie na informacje z zasobu użytkowego - dotyczy właścicieli oraz osoby i jednostki organizacyjne władające gruntami, budynkami lub lokalami, których dotyczy udostępniany zbiór danych lub wypis, organy administracji publicznej albo podmioty niebędące organami administracji publicznej, realizaujące, na skutek powierzenia lub zlecenia przez organ administracji publicznej, zadania publiczne związane z gruntami, budynkami lub lokalami, których dotyczy udostępniany zbiór danych lub wypis.
Opcja 3 - komorników sądowych
Wymagane dokumenty:
Opcja 1:
1. Wniosek na formularzu P i P3
Opcja 2:
1. Wniosek na formularzu P i P1
2. Pełnomocnictwo udzielone osobie działającej w imieniu właściciela
Opcja 3:
1. Wniosek o założenie konta w serwisie Web-EWID Portal Komornika
Miejsce składania pism:
Opcja 1 i 2: pokój 1, Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, Starostwo Powiatowe w Lesznie, Al. Jana Pawła II 23, 64-100 Leszno. Godziny urzędowania: poniedziałek - 8.00-16.00, wtorek - piątek - 7.00-15.00
Opcja 3: wniosek o założenie konta składamy osobiście (pokój 305, Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, Starostwo Powiatowe w Lesznie, Al. Jana Pawła II 23, 64-100 Leszno. Godziny urzędowania: poniedziałek - 8.00-16.00, wtorek - piątek - 7.00-15.00), mailowo (sp.geo@powiat-leszczynski.pl) lub listownie na powyższy adres.
Termin i sposób załatwienia:
Opcja 1 i 2:
1. Przyjęcie wniosku, zarejestrowanie
2. Przygotowanie materiałów
3. Sporządzenie dokumentu obliczenia opłaty
4. Wydanie materiałów
Termin załatwienia - do 7 dni.
Opcja 3:
1. Przyjęcie wniosku, zarejestrowanie i wydanie loginu i hasła do indywidualnego konta na Portalu Komornika (czynność jednorazowa)
2. Zalogowanie się w Portalu Komornika (https://leszczynski.webewid.pl)
3. Uzyskanie informacji czy dana osoba występuje w bazie EGiB
a) w przypadku informacji negatywnej - sprawa zakończona
b) w przyapdku informacji pozytywnej:
- złożenie wniosku w siedzibie Starostwa (pokój nr 1 - adres jak wyżej)
- przyjęcie wniosku, zarejestrowanie
- przygotowanie materiałów
- sporządzenie dokumentu obliczenia opłaty
- dokonanie zapłaty
- uzyskanie informacji
Opłaty:
Według cennika stanowiącego załącznik do ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2016 r., poz. 1629 z późn. zm.)
Kasa czynna:
- poniedziałek - 8.00 - 15.30
- wtorek - piątek - 7.00 - 14.30
Informacja o terminie odbioru dokumentu
Opcja 1 i 2: pokój nr 1, telefonicznie pod nr 65 529 68 49
Opcja 3: pokój nr 305, telefonicznie pod nr 65 529 68 48
Dostępne druki
- Formularz P, P1, P3, wniosek
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Maciej Hampel |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Maciej Hampel |
Data wprowadzenia: | 2010-07-21 10:15:09 |
Opublikował: | Maciej Hampel |
Data publikacji: | 2010-07-21 10:16:55 |
Ostatnia zmiana: | 2019-11-04 14:54:52 |
Ilość wyświetleń: | 7228 |